surmysuu
surmysuusurmysuu

بازاريابي اينترنتي شامل مفاهيم و ابزارهاي گوناگوني ميشود كه از مهمترين آنها ميتوان به طراحي سايت و اپليكيشن، تبليغات آنلاين، فعاليت در شبكه هاي اجتماعي، بازاريابي محتوايي، ايميل ماركتينگ و البته بازاريابي از طريق موتورهاي جستجو اشاره كرد. Search Engine Optimization يا SEO Marketing ابزاري ايده آل و كارآمد براي فعاليت در فضاي بازاريابي آنلاين محسوب ميشود.


سئو چيست و چه كاربردي دارد؟


بيشتر روش هاي بازاريابي آنلاين مانند تبليغات و ايميل ماركتينگ تا زماني كه از آنها به صورت مستمر استفاده ميكنيد ارزشمند هستند و به محض متوقف كردن فعاليت هاي خود با افت شديد يا از دست رفتن آن مجراي بازاريابي مواجه ميشويم ولي بازاريابي محتوايي و سئو براي كسب و كار شما ارزش افزوده اي پايدار ايجاد ميكنند كه حتي پس از متوقف كردن فعاليت هاي خود تا مدت ها براي شما سودآور خواهند بود.


موفقيت در سئو نيازمند زمان و تلاش بسيار است ولي دست يابي به آن پايداري بالايي خواهد داشت و تا مدت ها به يكي از مهمترين مجراهاي بازاريابي شما تبديل خواهد شد. براي رسيدن به اين نقطه بايد استانداردهاي سئو را به درستي بشناسيم، در ادامه مهمترين فعاليت هايي كه براي موفقيت در سئو بايد انجام دهيم را با هم مرور خواهيم كرد.


اصلاً چرا سئو سايت اينقدر مهم است؟


    در هر ثانيه 65000 جستجو در گوگل انجام ميشود.

    61 درصد از كسب و كارهاي دنيا، سئو و بازاريابي محتوا را مهمترين روش بازاريابي خود ميدانند.

    به طور متوسط 41 درصد از هزينه هاي بازاريابي در شركت هاي بزرگ در فضاي آنلاين خرج ميشود.

    46 درصد از جستجوها در گوگل به كسب و كارهاي محلي اشاره دارند.

    نرخ تبديل به مشتري و هزينه سئو در مقايسه با همه روش هاي ديگر پايين تر است.


اطلاعات آماري در مورد ارزش بازاريابي سئو


بهترين روش براي يادگيري و اجراي سئو چيست؟


مطالعه نقطه نظرات متخصصين در پاسخ به سوال سئو چيست مجموعه اي از اطلاعات و داده هاي تخصصي را در اختيار ما قرار ميدهد ولي نتيجه گيري از آن و دستيابي به يك استراتژي كاربردي كمي پيچيده بنظر ميرسد. ويدئو زير ارائه مهندس امين اسماعيلي در سيزدهمين دورهمي كندو است كه فرآيند يادگيري سئو از داده تا دانايي را به خوبي تشريح كرده است. در اين ويدئو تعاريف متخصصين سئو از اين مفهوم به عنوان اطلاعات اوليه به كار گرفته شده است.


 


با يك نگاهِ جامع ميتوان گفت براي تعيين رتبه يك صفحه در نتايج جستجو بيش از 200 فاكتور مختلف توسط ربات هاي گوگل بررسي ميشوند. ولي اگر همانطور كه در ويدئوي بالا مطرح شد، كمي دقيق تر نگاه كنيم ميتوان اين موارد را در 5 دسته اصلي تقسيم كرد كه عبارتند از سئو تكنيكال، استراتژي، توليد محتوا، لينك سازي و آناليز و برنامه ريزي.


1- سئو تكنيكال، ستون فقرات سايت شما شكننده است!


به جرات ميتوان گفت كه مهمترين و تاثيرگذارترين فاكتور براي موفقيت يك سايت توجه به استانداردهاي سئو هنگام طراحي و كدنويسي آن است. گوگل براي درك محتواي صفحه بايد پيش از هر چيز به آنها دسترسي داشته باشد و اين نحوه دسترسي وابستگي مستقيم به ساختار سايت شما و نحوه كدنويسي آن خواهد داشت.



سئو تكنيكال، درك بهتر ربات هاي گوگل از ساختار سايت و بهبود تجربه كاربري مواردي شامل رعايت استانداردهاي HTML هنگام كدنويسي، بهينه سازي سايت براي موبايل، افزايش سرعت صفحات، نشانه گذاري استاندارد (Schema) و … را ميتوان از مهمترين فاكتورهاي سئو تكنيكال دانست كه در كارگاه آموزش سئو تكنيكال بخش هاي مهمي از آن بررسي و آموزش داده ميشود.


2- استراتژي سئو، برنامه ريزي، برنامه ريزي و بازهم برنامه ريزي!


براي شروع كار خود نيازمند يك استراتژي مشخص و دقيق خواهيم بود. استراتژي ما در سئو براساس شناخت ما از مخاطب و تحليل رقبا شكل ميگيرد. براساس موضوعات هدف خود و ادبيات كاربران عبارات كليدي هدف را شناسايي ميكنيم و با توجه به وضعيت رقباي خود و نقاط ظعف و قوت آنها يك برنامه ي اجرايي براي هدف گذاري و توليد محتوا در نظر ميگريم.

استراتژي سئو، شناسايي كلمات كليدي ارزشمند، آناليز رقبا و تدوين استراتژي محتوا


3- توليد محتوا، ارزش آفريني محتوايي يا بازاريابي محتوايي؟


پس از آنكه صفحات شما در دسترس گوگل قرار گرفت، محتواي آن بررسي شده و موضوع صفحه تعيين ميگردد. نگارش محتوا علاوه بر توجه به مخاطب نيازمند شناخت دقيق از الگوريتم هاي گوگل براي بررسي و درك آن است. سايت هاي بسياري وجود دارند كه صفحات آنها مملو از محتواي غني و ارزشمند است ولي به دليل عدم شناخت از اين الگوريتم ها موفقيتي در سئو كسب نميكنند.

توليد محتواي اختصاصي و ارزشمند كليد جلب رضايت كاربر و اعتماد گوگل


رعايت استانداردهاي نگارشي، توجه به مفهوم كليدي به جاي كلمه كليدي، استفاده از عبارات هم خانواده و توصيفي، استفاده صحيح از تگ هاي هدينگ و پاسخ گويي به سوالات كاربران از مواردي هستند كه هنگام تهيه محتوا بايد به آن توجه كنيم. كارگاه استراتژي سئو و آموزش توليد محتوا دقيقا با همين هدف طراحي شده است.


4- لينك سازي، صندوق رأي آرا براي هر سايت


كيفيت محتوا و ساختار استاندارد موجب ميشود كه گوگل محتواي شما را به درستي درك كند، در بسياري از پروژه هاي سئو ميزان رقابت بالا نيست و رعايت همين نكات براي رسيدن به رتبه يك گوگل كفايت ميكند ولي اگر اين نكات توسط همه رعايت شد كدام يك مستحق جايگاه بهتر است؟


لينك سازي به دو بخش اصلي داخلي و خارجي تقسيم ميشود. لينك سازي داخلي موجب ميشود كه گوگل درك درستي از ساختار سايت و ارتباط موضوعي صفحات داشته باشد و لينك سازي خارجي ارزش و اعتبار هر صفحه در فضاي اينترنت را مشخص ميكند. شناخت و پياده سازي استراتژي هاي لينك سازي به ما كمك ميكند كه در رقابت هاي پيچيده تر نيز شانس موفقيت بالايي داشته باشيم.

لينك سازي ابزاري قدرتمند براي رسيدن به صدر نتايج جستجو


5- آناليز و برنامه ريزي، سئو يك فرآيند پويا و هميشه در حال تغيير است!


در آخرين قدم تلاش ميكنيم تا نتايج بدست آمده از 4 مرحله قبلي را تحليل كرده و با استفاده از اطلاعات آماري كه از گوگل سرچ كنسول و گوگل آناليتيكس جمع آوري ميكنيم استراتژي هاي خود را بهينه كنيم. آناليز و برنامه ريزي مرز جدايي ميان دانش و دانايي است، در اين مرحله تجربه به كمك دانش آمده و چشم اندازهاي جديدي را پيش روي ما ايجاد ميكند.



كسب تجربه از فعاليت هاي انجام شده و برنامه ريزي براي موفقيت هاي بعدي اطلاعاتي كه از آناليز فعاليت هاي خود به دست مي آوريم به ما كمك ميكند كه اين فرآيند را از ابتدا بازبيني كرده و هدف گذاري هاي خود را اصلاح كنيم. در نهايت ميتوان گفت سئو يك چرخه بي پايان از اين 5 مرحله است و ما هميشه در حال بهبود فرآيندهاي هدف گذاري و اجرايي خود هستيم.

 

پاسخ به سوال “سئو چيست؟” از زبان متخصصين ايراني


گستردگي مفهوم سئو موجب ميشود هرشخص به فراخور تجربه و دانش خود تعريف متفاوتي از آن ارائه نمايد. هدف ما از جمع آوري اين تعريف ها كمك به درك بهتر و سريعتر در اين حوزه و شناسايي ابعاد گسترده آن است.


در ابتدا از افرادي كه در حوزه سئو و بهينه سازي سايت موفق و تاثيرگذار هستند تقاضا كرديم تا تعريف خود از اين واژه را به صورت مختصر براي ما ارسال كنند.


در ادامه متوجه شديم كه براي ارائه تعريف از سئو نيازي نيست كه حتما يك متخصص سئو باشيد، بلكه همه افرادي كه به نوعي با فضاي كسب و كارهاي اينترنتي، تبليغات و توليد محتوا در ارتباط هستند ميتوانند نگاهي متفاوت و نقطه نظري كاربردي درباره سئو ارائه دهند. در نتيجه آنچه در اين صفحه ميخوانيد صرفا تعريفي عمومي از سئو نيست.


اما صرف نظر از آنچه مي خواهيد تجارت خود به صورت آنلاين انجام دهد ، شركت طراحي سايت سورنا مي تواند به روياي شما را به واقعيت تبديل كند. خدمات جامع توسعه وب سايت ما از مشاغل متفاوت دقيقاً مانند شما در تمام كشور پشتيباني مي كند تا به صورت آنلاين هم بفروشيد و هم سود كنيد.


اگر در حال حاضر يك وب سايت فروشگاهي داريد اما احساس مي كنيد به خوبي پيشرفت نكرده ايد بهتر كار بهينه سازي و سئو سايت و همچنين بازاريابي آن را به ما بسپاريد ما شما را به همه جهان معرفي ميكنيم.

امتیاز:
بازدید: 83
برچسب:
:
[ 1398/12/19  ] [ ۲۰ ] [ surmysuu ] [ ]
چطور سئو داخلي سايت را انجام دهيم؟سئو داخلي سايت كه به انگليسي (Onpage SEO) آن را مي شناسند بخش اصلي در سئو سايت است كه با رعايت مواردي مانند محتواي مناسب،رعايت اصول كد نويسي و سرعت سايت همچنين موارد كلي ديگر انجام مي شود.

 

چطور سئو داخلي سايت را انجام دهيم؟

از آنجا كه كنترل سئو داخلي سايت بر خلاف سئو خارجي سايت در دست شماست پس مي توانيد تا حد زيادي روي سئو كلي سايت تاثير بگذاريد.

آيا ليست سئو داخلي سايت را مي شناسيد؟

چك ليست سئو داخلي سايت كه در زير آمده به شما كمك مي كند طبق ليست زير نسبت به عملكرد خود در انجام سئو داخلي سايت اقدام نماييد:

توجه داشته باشيد هر يك از موارد زير كامل كننده يكديگر در سئو مي باشند و دقت در انجام هر يك از موارد مي تواند تاثير زيادي در سئو سايت شما داشته باشد.


عنوان صفحات در سئو داخلي چه مي تواند باشد؟

اگر بگوئيم عنوان صفحه در سئو داخلي سايت رتبه اول را دارد، اشتباه نگفتيم زيرا بعد از بررسي هزاران سايت و آزمون و خطا متوجه شديم سايت هايي كه عنوان مرتبط و الگوي درست را استفاده نموده بودن جايگاه بهتر و ثابت تري در نتايج جستجو به دست آمده بودند.

از آنجا كه تمركز صفحه با عنوان صفحه مشخص مي شود پس استفاده از كلمه كليدي هدف در عنوان صفحه اولين كاري است كه بايد انجام دهيد.

مشخصات عنوان صفحه

عنوان صفحه بايد در حدود 70 كاراكتر باشد و كلمه كليدي در ابتداي عنوان استفاده شود.
الگوي صحيح نوشتن عنوان صفحات به صورت زير مي باشد:

عنوان اول | عنوان دوم – نام برند

مهمترين نكته اي كه بايد آن را رعايت كنيد عدم تكرار كليدواژه در عنوان صفحات است، اين كار از ديد گوگل اسپم به حساب مي آيد.


توضيحات متا

توضيحات متا تگي مهم در صفحات است، همانطور كه در جستجوي گوگل مشاهده نموده ايد، توضيحات كوتاهي در پايين هر لينك در نتايج جستجو ظاهر مي شود كه توضيح كوتاهي از آنچه در محتويات صفحه وجود دارد را بيان مي نمايد.

نوشتن توضيحات متا مرتبط و اصولي مي تواند افزايش كليك و همچنين سيگنال ارتباط را براي گوگل فعال بفرستد.

آيا توضيحات متا در سئو سايت تاثيري ندارد؟

هر چند شايعه است كه توضيحات متا ديگر تاثيري در سئو سايت ندارد اما واقعا اينطور نيست، توضيحات متا يك سيگنال مرتبط مي باشد و اهميت بالايي دارد.

مقدار توضيحات متا 150 كاراكتر مي باشد كه ما توصيه مي كنيم حتما يكبار حداقل كليدواژه هدف در آن آورده شود.

جالب است بدانيد اگر يك صفحه توضيحات متا نداشته باشد، گوگل دست به كار مي شود و يك توضيحات متا از بين محتواي صفحات انتخاب مي نمايد.

توضيحات متا را تكراري ننويسيد!

توضيحات متا بايد براي هر صفحه منحصر بفرد باشد،در واقع ننوشتن توضيحات متا بهتر از نوشتن توضيحات متاي تكراري است.


تگ H1 در سئو داخلي چه تاثيري دارد؟

از بين تگ ها ،تگ H1 مهمترين تگ در ميان باقي تگ هاست كه تنها يك بار در هر صفحه استفاده مي شود و محتويات آن با استفاده از عنوان صفحه و در واقع شامل كليدواژه هدف مي باشد.


محتواي صفحه در سئو داخلي

محتواي صفحه كه در واقع اين بخش است كه در تصميم گيري گوگل براي رتبه بندي صفحات دخالت دارد و مي تواند مشخص نمايد صفحه مربوط نسبت به ديگر صفحات لياقت اول شدن را دارد يا خير؟

در محتواي صفحه چي بزاريم؟

محتواي يك صفحه مي تواند شامل متن،عكس و ويدئو باشد،هر چند استفاده از فرم ها، فايل ها و نمودار ها نيز جزئي از محتوا محسوب مي شود.

مقدار متن را بيشتر بزاريد!

پيشنهاد مي شود مقدار متن هر صفحه حداقل 300 كلمه باشد ، قطعا محتواي 1000 كلمه اي و يا بيشتر قدرت بالاتري نسبت به محتواي 300 كلمه اي دارد، كمترين مزيت متن 1000 كلمه در نگه داشتن بيشتر كاربر در سايت مي باشد.

محتواي هر صفحه قطعا با عنوان انتخاب شده هر صفحه ارتباط دارد و در بر گيرنده كليدواژه مربوط مي شود.

مطلب را چطور شروع كنيم؟

سعي كنيد زمان نوشتن مطلب،شروع آن با كليدواژه هدف باشد و در بدنه محتوا نيز حداقل 3 الي 4 بار به صورت طبيعي تكرار شود،البته اين مقدار تكرار نسبت به كل متن متغيير است و ممكن است بيشتر باشد.

محتواي صفحات ديگر را كپي نكنيد!

محتواي هر صفحه منحصر بفرد است و نبايد از محتواي ديگر صفحات در يك صفحه ديگر استفاده كنيد، اين كار كپي به حساب مي آيد و جريمه مي شويد.

جهت غني تر شدن صفحات از محتواي عكس و فيلم نيز مي توانيد استفاده نماييد، در مواردي ديده شده استفاده از نمودار و فرم ها، سئو صفحه بهتري رقم مي زند.


آدرس صفحات ( URL ) در سئو داخلي سايت

اين كه كليدواژه هدف در آدرس صفحات يا URL وجود داشته باشد يا نه هنوز در ابهام است، اما چيزي كه خيلي اهميت دارد كوتاه بودن آدرس صفحات است.بهتر است حداقل آدرس صفحات با كليدواژه همان صفحه پوشش داده شود.


تصاوير در سئو داخلي و جذاب تر شدن محتوا

تصوير در مطلب مي تواند محتوا را كامل تر و جذابتر كند، اما يك تصوير سنگين و يا بدون ALT نيز مي تواند بي تاثير و مضر باشد، پس براي قرار دادن تصوير در محتواي خود سعي كنيد حجم آن بهينه و تگ alt استفاده نماييد.

تگ ALT در برگيرنده متني براي توصيف تصويري است كه گوگل نمي تواند ببيند.

نكته مهم در استفاده از تصاوير هنگام نوشتن مطلب اين است كه وقتي در يك پاراگراف نياز به استفاده از يك تصوير داريد، تصوير مربوط بايد با ALT مرتبط با همان پاراگراف باشد.


لينك هاي داخلي سايت

به كار بردن لينك بيلدينگ صرفا براي سئو خارجي و به دست آوردن بك لينك نيست ،لينك هاي داخلي سايت نيز از اهميت ويژه اي برخوردارند به شكلي كه گوگل روي اين گزينه به صورت واضح تاكيد مي كند.

چه كار كنيم  كاربر در سايت زياد بمونه؟

لينك دهي داخلي سايت ضمن افزايش ماندگاري كاربران در سايت و بالا بردن بازديد ديگر صفحات مي شود،همچنين باعث بهبود ساختار داخلي وبهبود رتبه نيز مي گردد.

به ياد داشته باشيد استفاده از عباراتي مانند ” كليك كنيد ” يا ” بيشتر بخوانيد ” كلمات مناسبي براي به دست آوردن رتبه نيست.

مواردي كه در بالا اشاره شد تنها بخش جزئي از سئو داخلي سايت مي باشد،اما با رعايت همين چند مورد مي توانيد در رتبه بندي سايت خود تاثير گذار باشيد.

امتیاز:
بازدید: 95
برچسب:
:
[ 1398/5/2  ] [ ۱۳ ] [ surmysuu ] [ ]
چطور سئو داخلي سايت را انجام دهيم؟سئو داخلي سايت كه به انگليسي (Onpage SEO) آن را مي شناسند بخش اصلي در سئو سايت است كه با رعايت مواردي مانند محتواي مناسب،رعايت اصول كد نويسي و سرعت سايت همچنين موارد كلي ديگر انجام مي شود.

 

چطور سئو داخلي سايت را انجام دهيم؟

از آنجا كه كنترل سئو داخلي سايت بر خلاف سئو خارجي سايت در دست شماست پس مي توانيد تا حد زيادي روي سئو كلي سايت تاثير بگذاريد.

آيا ليست سئو داخلي سايت را مي شناسيد؟

چك ليست سئو داخلي سايت كه در زير آمده به شما كمك مي كند طبق ليست زير نسبت به عملكرد خود در انجام سئو داخلي سايت اقدام نماييد:

توجه داشته باشيد هر يك از موارد زير كامل كننده يكديگر در سئو مي باشند و دقت در انجام هر يك از موارد مي تواند تاثير زيادي در سئو سايت شما داشته باشد.


عنوان صفحات در سئو داخلي چه مي تواند باشد؟

اگر بگوئيم عنوان صفحه در سئو داخلي سايت رتبه اول را دارد، اشتباه نگفتيم زيرا بعد از بررسي هزاران سايت و آزمون و خطا متوجه شديم سايت هايي كه عنوان مرتبط و الگوي درست را استفاده نموده بودن جايگاه بهتر و ثابت تري در نتايج جستجو به دست آمده بودند.

از آنجا كه تمركز صفحه با عنوان صفحه مشخص مي شود پس استفاده از كلمه كليدي هدف در عنوان صفحه اولين كاري است كه بايد انجام دهيد.

مشخصات عنوان صفحه

عنوان صفحه بايد در حدود 70 كاراكتر باشد و كلمه كليدي در ابتداي عنوان استفاده شود.
الگوي صحيح نوشتن عنوان صفحات به صورت زير مي باشد:

عنوان اول | عنوان دوم – نام برند

مهمترين نكته اي كه بايد آن را رعايت كنيد عدم تكرار كليدواژه در عنوان صفحات است، اين كار از ديد گوگل اسپم به حساب مي آيد.


توضيحات متا

توضيحات متا تگي مهم در صفحات است، همانطور كه در جستجوي گوگل مشاهده نموده ايد، توضيحات كوتاهي در پايين هر لينك در نتايج جستجو ظاهر مي شود كه توضيح كوتاهي از آنچه در محتويات صفحه وجود دارد را بيان مي نمايد.

نوشتن توضيحات متا مرتبط و اصولي مي تواند افزايش كليك و همچنين سيگنال ارتباط را براي گوگل فعال بفرستد.

آيا توضيحات متا در سئو سايت تاثيري ندارد؟

هر چند شايعه است كه توضيحات متا ديگر تاثيري در سئو سايت ندارد اما واقعا اينطور نيست، توضيحات متا يك سيگنال مرتبط مي باشد و اهميت بالايي دارد.

مقدار توضيحات متا 150 كاراكتر مي باشد كه ما توصيه مي كنيم حتما يكبار حداقل كليدواژه هدف در آن آورده شود.

جالب است بدانيد اگر يك صفحه توضيحات متا نداشته باشد، گوگل دست به كار مي شود و يك توضيحات متا از بين محتواي صفحات انتخاب مي نمايد.

توضيحات متا را تكراري ننويسيد!

توضيحات متا بايد براي هر صفحه منحصر بفرد باشد،در واقع ننوشتن توضيحات متا بهتر از نوشتن توضيحات متاي تكراري است.


تگ H1 در سئو داخلي چه تاثيري دارد؟

از بين تگ ها ،تگ H1 مهمترين تگ در ميان باقي تگ هاست كه تنها يك بار در هر صفحه استفاده مي شود و محتويات آن با استفاده از عنوان صفحه و در واقع شامل كليدواژه هدف مي باشد.


محتواي صفحه در سئو داخلي

محتواي صفحه كه در واقع اين بخش است كه در تصميم گيري گوگل براي رتبه بندي صفحات دخالت دارد و مي تواند مشخص نمايد صفحه مربوط نسبت به ديگر صفحات لياقت اول شدن را دارد يا خير؟

در محتواي صفحه چي بزاريم؟

محتواي يك صفحه مي تواند شامل متن،عكس و ويدئو باشد،هر چند استفاده از فرم ها، فايل ها و نمودار ها نيز جزئي از محتوا محسوب مي شود.

مقدار متن را بيشتر بزاريد!

پيشنهاد مي شود مقدار متن هر صفحه حداقل 300 كلمه باشد ، قطعا محتواي 1000 كلمه اي و يا بيشتر قدرت بالاتري نسبت به محتواي 300 كلمه اي دارد، كمترين مزيت متن 1000 كلمه در نگه داشتن بيشتر كاربر در سايت مي باشد.

محتواي هر صفحه قطعا با عنوان انتخاب شده هر صفحه ارتباط دارد و در بر گيرنده كليدواژه مربوط مي شود.

مطلب را چطور شروع كنيم؟

سعي كنيد زمان نوشتن مطلب،شروع آن با كليدواژه هدف باشد و در بدنه محتوا نيز حداقل 3 الي 4 بار به صورت طبيعي تكرار شود،البته اين مقدار تكرار نسبت به كل متن متغيير است و ممكن است بيشتر باشد.

محتواي صفحات ديگر را كپي نكنيد!

محتواي هر صفحه منحصر بفرد است و نبايد از محتواي ديگر صفحات در يك صفحه ديگر استفاده كنيد، اين كار كپي به حساب مي آيد و جريمه مي شويد.

جهت غني تر شدن صفحات از محتواي عكس و فيلم نيز مي توانيد استفاده نماييد، در مواردي ديده شده استفاده از نمودار و فرم ها، سئو صفحه بهتري رقم مي زند.


آدرس صفحات ( URL ) در سئو داخلي سايت

اين كه كليدواژه هدف در آدرس صفحات يا URL وجود داشته باشد يا نه هنوز در ابهام است، اما چيزي كه خيلي اهميت دارد كوتاه بودن آدرس صفحات است.بهتر است حداقل آدرس صفحات با كليدواژه همان صفحه پوشش داده شود.


تصاوير در سئو داخلي و جذاب تر شدن محتوا

تصوير در مطلب مي تواند محتوا را كامل تر و جذابتر كند، اما يك تصوير سنگين و يا بدون ALT نيز مي تواند بي تاثير و مضر باشد، پس براي قرار دادن تصوير در محتواي خود سعي كنيد حجم آن بهينه و تگ alt استفاده نماييد.

تگ ALT در برگيرنده متني براي توصيف تصويري است كه گوگل نمي تواند ببيند.

نكته مهم در استفاده از تصاوير هنگام نوشتن مطلب اين است كه وقتي در يك پاراگراف نياز به استفاده از يك تصوير داريد، تصوير مربوط بايد با ALT مرتبط با همان پاراگراف باشد.


لينك هاي داخلي سايت

به كار بردن لينك بيلدينگ صرفا براي سئو خارجي و به دست آوردن بك لينك نيست ،لينك هاي داخلي سايت نيز از اهميت ويژه اي برخوردارند به شكلي كه گوگل روي اين گزينه به صورت واضح تاكيد مي كند.

چه كار كنيم  كاربر در سايت زياد بمونه؟

لينك دهي داخلي سايت ضمن افزايش ماندگاري كاربران در سايت و بالا بردن بازديد ديگر صفحات مي شود،همچنين باعث بهبود ساختار داخلي وبهبود رتبه نيز مي گردد.

به ياد داشته باشيد استفاده از عباراتي مانند ” كليك كنيد ” يا ” بيشتر بخوانيد ” كلمات مناسبي براي به دست آوردن رتبه نيست.

مواردي كه در بالا اشاره شد تنها بخش جزئي از سئو داخلي سايت مي باشد،اما با رعايت همين چند مورد مي توانيد در رتبه بندي سايت خود تاثير گذار باشيد.

امتیاز:
بازدید: 108
برچسب:
:
[ 1398/5/2  ] [ ۱۳ ] [ surmysuu ] [ ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 4
همه : 0
چت باکس
امکانات وب